{Χαρίστηκε}Σετ φορμίτσα με 2 look- μωρό εώς 12 μηνών

Καλημερούδια, έχω πολλά ακόμη να χαρίσω οπότε μείνετε συντονισμένοι!!!! χα χα χα
Ενα σετ φόρμας που αποτελείται απο 2 μπλουζες για μωρά εως 12 μηνών. Παρόλο που το καρτελάκι γράφει 9 μηνών σας λέω οτι ο μικρός μου το φόραγε μέχρι ενός έτους και είναι και πολύ ανεπτυγμένο παιδί!



















Αφήνετε το σχόλιο σας εάν θέλετε να το αποκτήσετε.
Μην ξεχνάτε να συμβουλεύεστε τους Ορους Χαρίσματος και να γράφετε τις Προτάσεις σας.
Οσο για το φορμάκι στην προηγούμενη ανάρτηση προλαβαίνετε ακόμα! Σήμερα το απογευμα θα κάνω την κλήρωση!

posted under |

6 σχόλια:

Λία είπε...

αχ τι ωραίο που είναι!!!
με ενδιαφέρει!!!

Ανώνυμος είπε...

kai emena me endiaferei!!!einai poly omorfa!

ΜΙΚΡΟΥΛΙ είπε...

είναι πανέμορφα............και εμένα με ενδιαφέρει.............

Maria Z είπε...

Κληρώθηκε το μικρούλι αυτή τη φορά. Μικρούλι στείλε μου τα στοιχεία σου στο mariazkeepthinking@gmail.com να συνεννοηθούμε για τον τρόπο και τα έξοδα αποστολής.

Φιλιά

ΜΙΚΡΟΥΛΙ είπε...

Μαράκι καλημέρα σου έχω στείλει μαιλ όπως και για τα ντοκιμαντερ δεν το έχεις λάβει?

Maria Z είπε...

Μάλλον όχι (δεν είμαι και σίγουρη) στείλε μου ξανά σε παρακαλώ για να σιγουρευτώ (μήπως δεν κατάλαβα οτι είσαι εσύ? ) Πάω να ξανακοιτάξω και τα e-mail μου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Μαρια Ζ. Από το Blogger.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

H άποψή σας

Top

Followers

Χαρίζεται

Ενα άχρηστο αντικείμενο για εσάς μπορεί να είναι ένα χρήσιμο αντικείμενο για κάποιον άλλο. Στείλτε μου μια φωτογραφία και μια περιγραφή για το αντικείμενο που δεν θέλετε πια στο mariazkeepthinking@gmail.com και το αντικείμενο αυτό θα βρει το δρόμο του!

Σας ευχαριστώ για την παρουσία σας!!

Μαρία Ζ

Recent Comments