{Χαρίστηκε}-Χαρίζεται συλλογή γραμμασήμων

Η φίλη Λίτσα χαρίζει την παρακάτω συλλογή γραμματοσήμων!

Αφήστε σχόλιο για να εκδηλώσετε επιθυμία και μπορούν ακόμη και να αποσταλλούν! Η συνεννόηση θα γίνει με την Λίτσα!

"Καλησπέρα Μαρία!!

Τι κάνεις;; ήθελα εδω και καιρό να χαρίσω κι εγώ κατι.... καθάριζα προχθες το δωμάτιό μας και βρήκα ενα κουτάκι γραμματόσημα, απο αυτά που μάζευα παλιά (τα διπλά τα έβαζα εκεί).
Επειδή πλέον δεν ασχολούμαι με τη συλλογή γραμματοσήμων, λέω να το χαρίσω! Πιστεύω να φανεί χρήσιμο σε κάποιον συλλέκτη! Είναι όλα ελληνικά γραμματόσημα...

Αν βρεθεί κάποιος που τα θέλει, ευχαρίστως να τα στείλω ταχυδρομικώς ή με κούριερ ή αν μένει Θεσ/νίκη απο πόρτα σε πόρτα!
Φιλάκια πολλά
Λίτσα
"


posted under |

6 σχόλια:

Marina είπε...

Τι μου θύμισες.....
Πριν από 15 χρόνια κλέφτες μπήκαν στο σπίτι μου και άρπαξαν τη συλλογή μου που την αποτελούσαν 10 βιβλία γεμάτα γραμματόσημα που τα μάζευα απο 8 χρονών και τα λάτρευα!!! Από τότε ψαχνω την αφορμή να ξαναρχίσω! Να'ναι αυτή;;;;
Τα θέλω ΠΟΛΥ!!! Το μέιλ μου είναι marinaslifefamily@gmail.com
Eυχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Dimitris είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Dimitris είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

θα ηθελα πολυ να μου δοσεισ αυτα τα γρματοσιμα για να αρχισο την σιλογι μου

Ανώνυμος είπε...

θα ηθελα πολυ να μου δοσεισ αυτα τα γρματοσιμα για να αρχισο την σιλογι μου το τιλ μου ειναι 210 2313287

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα λιτσα και μενα λιτσα με λενε κανο σθλλογη απο 4 χρονων εχω 7 χπονια ελλαδα γεννηθηκα γερμανια και μενο τορα χαλκιδα αμαρθνθο κανο σθλλογη αλλα μοθ λθποθν ελληνικα γραμματοσημα.θα χερομοθνα πολλη αμα ειχεσ λιγα ελληνικα γραμματοσημα να μοθ στηλεισ το τηλ......6938844987




Δημοσίευση σχολίου

Μήπως σε ενδιαφέρει?

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Μαρια Ζ. Από το Blogger.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

H άποψή σας

Top

Followers

Χαρίζεται

Ενα άχρηστο αντικείμενο για εσάς μπορεί να είναι ένα χρήσιμο αντικείμενο για κάποιον άλλο. Στείλτε μου μια φωτογραφία και μια περιγραφή για το αντικείμενο που δεν θέλετε πια στο mariazkeepthinking@gmail.com και το αντικείμενο αυτό θα βρει το δρόμο του!

Σας ευχαριστώ για την παρουσία σας!!

Μαρία Ζ

Recent Comments